Jak funguje Zásilkovna?

 

 

❇️ Jak funguje Zásilkovna?

Posílání balíčků za pomocí Zásilkovny je opravdu jednoduché a hlavně, velmi rychlé! Ale jak funguje? To Ti hned řekneme. 

Jakmile si u nás uděláš objednávku, my ji zabalíme, nalepíme štítek a předáváme kurýrovi, který ji odveze na výdejní místo, které jsi si vybral/a. Zpravidla (z našich zkušeností) je poté zásilka doručena do 2 pracovních dnů. O doručení Tě bude Zásilkovna samozřejmě informovat.

 

❇️ Kde si můžu vyzvednout Zásilkovnu?

Téměř všude! Zásilkovna má více než 3000 výdejních míst po celé ČR a tak je téměř jisté, že bude i v místě, kde ty bydlíš. Pokud si nejsi jistý/á, jestli můžeš objednat přes Zásilkovnu, koukni sem – odběrná místa (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). 

Stačí když si najdeš svoji vesnici/město a budeš ihned vědět, jestli si můžeš nechat zboží poslat právě přes Zásilkovnu.

 

❇️ Jak budu vědět, že mi již zásilka přišla?

O doručení Tvého objednávky na výdejní místo Tě bude Zásilkovna informovat za pomocí SMS a e-mailu. Stačí tedy sledovat své zprávy a o doručení budeš mít naprostý přehled.  Ve zprávě také poté nalezneš SMS kód, díky kterému si zásilku vyzvedneš.

 

❇️ Jak dlouho bude zásilka na Zásilkovně uložena?

Tvá zásilka bude na výdejním místě Zásilkovny uložena zpravidla po dobu 7 kalendářních dnů. Pokud bys i v této době si svoji zásilku nestihl/a vyzvednout, dá se doba uložení protáhnout až na 3 týdny.

V případě, že se bude blížit konec Tvé zásilky, budeme Tě také informovat i my. Pošleme Ti první e-mail a následně i SMS, abys nezapomněl/a.

 

❇️ Jak vrátit/vyměnit zboží přes Zásilkovnu?

Spletl/a jsi si velikost pouzdra nebo by jsi si chtěl/a náramek vyměnit? Není problém! Opět i zde stačí, abychom společně využili služeb Zásilkovny! Zaslání bude opravdu jednoduché. 

Stačí, když si vytiskneš štítek pro zaslání balíku, odneseš na jakékoliv odběrné místo Zásilkovny, která nám již balíček doručí. Jakmile k nám balíček dorazí, pošleme Ti ihned nové zboží/peníze.

 

❇️ Nevíš jak si vytisknout štítek? Pomůžeme Ti!

Pokud nevíš, jak si vytisknout štítek pro zaslání zboží, pomůžeme Ti! Stačí, když nám napíšeš zprávu na info@fitami.cz s důvodem výměny a číslem Tvé objednávky. My Ti štítek zašleme poté na Tvůj e-mail. Ty ho jenom vytiskneš, nalepíš a předáš balíček do Zásilkovny. Vše ostatní můžeš nechat na nás! 

 

Zásilkovna + Fitami