Reklamace a vrácení zboží

 

Jsme féroví

U nás se ničeho bát nemusíš. Jednáme s našimi zákazníky férově. Peníze vždy vrátíme, produkty vždy pošleme.

Nárok na odstoupení od kupní smlouvy

Dle zákona má každý nakupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí zboží. Po uplynutí této lhůty již na tvou reklamaci bohužel nemusíme brát zřetel. 

Vrácení části objednávky

V případě vrácení části objednávky si vyhrazujeme právo na uhrazení nákladů na dopravu z tvé strany a vrácení dárku přidaného k objednávce, pokud ti podle nové hodnoty objednávky nenáleží zmíněná doprava zdarma nebo dárek. V případě, že dárek nebude vrácen, bude vratná částka ponížená o hodnotu dárku.

V případě vrácení zboží (nikoli reklamace z vadného plnění apod.) si prodávající vyhrazuje právo na účtování dopravného zpět od příjemce k odesílateli. Výše tohoto poplatku je 59 Kč (zbytek dopravného je hrazena z účtu FITAGO s.r.o.) a bude odečtena od částky, která bude uhrazena plátci.

 

Příklad vrácení části objednávky

Pokud si u nás koupíš 6 náramků na Apple Watch v celkové hodnotě 1520 Kč, náleží ti dle našeho systému jak doprava zdarma, tak dárek dle tvé volby. Pokud se však rozhodneš, že 4 náhradní řemínky vrátíš a nová hodnota objednávky bude pouze 480 Kč. Pro tuto hodnotu naším zákazníkům nenáleží doprava zdarma, ani dárek. Vratná částka bude tedy ponížena o hodnotu dopravy. V případě, že dárek nebude vrácen, bude vratná částka ponížená také o hodnotu tohoto dárku. 

Reklamace

Pozor! V případě, že chceš reklamovat vadný kus, napiš nám na info@fitami.cz a počkej do naší odpovědi.

Neposílej tedy prosím zboží zpět bez naší zpětné odpovědi.

Výměna zboží

Rádi ti tvé zboží u nás vyměníme. Chápeme, že ne vždy člověk trefí přesně to, co chce. V rámci zjednodušení bychom tě však rádi poprosili, abychom to udělali následovně:

1) Zašli nám prosím zboží zpět přes Zásilkovnu. Zkrátka jako klasické vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

2) Vytvoř si svoji novou objednávku a my ti ji hned pošleme. 

Formulář k vrácení či reklamaci zboží

Pro uplatnění reklamace či vrácení zboží prosím vyplň následující formulář (stažení zde), ten potom vyplněný přilož do obálky.

 

Platba za dopravu při výměně zboží

V případě pochybení z naší strany platíme celou dopravu tam i zpět samozřejmě my, Fitami. V případě pochybení zákazníka jsme nuceni z provozních důvodů účtovat částku 59 Kč, která slouží jako částečná úhrada poštovného . Zbylou část dopravného hradí doplácíme z vlastní kapsy.

Jak poslat zboží přes Zásilkovnu?

Pro zaslání zboží stačí následovat těchto 5 kroků:

1) Zabalit zboží do obálky či jiného přepravního materiálu,

2) do obálky prosím vlož vyplněný formulář (stažení zde) - usnadní nám to práci,

3) odnést zboží na Zásilkovnu,

4) pro odeslání zboží stačí na Zásilkovně říct náš identifikační kód pro zaslání - 92769385, 

5) toť vše! Zásilkovna si už vše sama přebere a připraví pro odeslání.

 

Obchodní podmínky pro další informace nalezneš zde.