Reklamace a vrácení zboží

Reklamace objednávky či vrácení zboží

 

Dle zákona má každý nakupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od přijetí zboží. Po uplynutí této lhůty již na Tvou reklamaci bohužel nemusíme brát zřetel. 

 

Pro reklamaci objednávky a následného vrácení peněz Tě prosíme o vyplnění formuláře zde.

Do zprávy prosím uveď důvod, číslo objednávky a bankovní spojení, na které Ti budou zaslány peníze zpět. Zaplacená plná (či odpovídající hodnotě daného zboží) částka Ti bude zaslána ihned po přijetí zboží zpět.

 

Pro zaslání zboží stačí následovat těchto 5 kroků:

1) Zabalit zboží do obálky či jiného přepravního materiálu,

2) do obálky vhodit na kousek papíru číslo Tvé objednávky - bez uvedení tohoto čísla nedokážeme rozpoznat objednávku a nemůžeme tak vrátit peníze,

3) odnést zboží na Zásilkovnu,

4) pro odeslání zboží stačí na Zásilkovně říct náš identifikační kód pro zaslání - 92769385, 

5) toť vše! Zásilkovna si už vše sama přebere a připraví pro odeslání.

 

Obchodní podmínky pro další informace nalezneš zde.

 

U nás se však ničeho bát nemusíš! Rádi Ti zboží vyměníme, pokud s ním nebudeš spokojen. I proto nás máte tak rádi!

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení