Jak funguje Zásilkovna?
❇️ Jak funguje Zásilkovna?
Posílání balíčků za pomocí Zásilkovny je opravdu jednoduché a hlavně, velmi rychlé! Ale jak funguje? To vám hned řekneme.
Jakmile si u nás uděláte objednávku, my ji zabalíme, nalepíme štítek a předáváme kurýrovi, který ji odveze na výdejní místo, které jste si vybrali. Zpravidla (z našich zkušeností) je poté zásilka doručena do 2 pracovních dnů. O doručení vás bude Zásilkovna samozřejmě informovat.
❇️ Kde si můžu vyzvednout Zásilkovnu?
Téměř všude! Zásilkovna má více než 3000 výdejních míst po celé ČR a tak je téměř jisté, že bude i v místě, kde bydlíte. Pokud si nejste jistí, jestli můžete objednat přes Zásilkovnu, koukněte sem – odběrná místa (https://www.zasilkovna.cz/pobocky).
Stačí když si najdete svoji vesnici/město a budete ihned vědět, jestli si můžete nechat zboží poslat právě přes Zásilkovnu.
❇️ Jak budu vědět, že mi již zásilka přišla?
O doručení vaší objednávky na výdejní místo vás bude Zásilkovna informovat za pomocí SMS a e-mailu. Stačí tedy sledovat své zprávy a o doručení budete mít naprostý přehled. Ve zprávě také poté naleznete SMS kód, díky kterému si zásilku vyzvednete.
❇️ Jak dlouho bude zásilka na Zásilkovně uložena?
Vaše zásilka bude na výdejním místě Zásilkovny uložena zpravidla po dobu 7 kalendářních dnů. Pokud byste i v této době si svoji zásilku nestihli vyzvednout, dá se doba uložení protáhnout až na 3 týdny.
V případě, že se bude blížit konec vaší zásilky, budeme vás také informovat i my. Pošleme vám první e-mail a následně i SMS, abyste nezapomněli.
❇️ Jak vrátit/vyměnit zboží přes Zásilkovnu?
Spletli jste si velikost pouzdra nebo by jste chtěli náramek vyměnit? Není problém! Opět i zde stačí, abychom společně využili služeb Zásilkovny! Zaslání bude opravdu jednoduché.
Stačí zásilku zabalit, zajít do Zásilkovny a tam říct kód "92769385". Zásilkovna náš kód rozpozná a zašle nám danou zásilku. Vy už tedy nebudete muset nic víc zařizovat, ani platit!
Zásilkovna + Fitami

